Zizan Razak langgan pelacur di luar negara


Zizan Razak langgan pelacur di luar negara - Isu identiti seorang pelawak kasanova yang hangat diperkatakan menghantar mesej lucah kepada beberapa wanita masih belum terjawab. Terbaharu, Zizan Razak dikatakan melanggan pelacur kelas atasan ketika berada di luar negara.

Zizan Razak
Menurut sumber, Zizan Razak yang tidak menghadiri majlis Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2014 itu sedang berada di Indonesia atas urusan kerja.

Dia dikatakan telah melakukan perbuatan terkutuk itu apabila masuk ke sebuah kelab eksklusif dari malam sampailah awal pagi.

Namun menerusi temu bual di program Melodi, jejaka hangat kasanova itu (Zizan Razak) menafikan segala tuduhan dan tomahan tersebut sekeras-kerasnya.

Tak baik buat cerita macam tu. Tujuan saya berada sana ialah menjalankan tugas-tugas saya. Secara jujurnya, saya pergi ke pusat karaoke akan tetapi di sana tiada pula pelacur. Yang ada hanya permainan snooker.

Saya mengaku pergi ke pusat karaoke itu tetapi demi Allah tiada pelacur di sana - katanya.

Zizan juga turut menafikan gosip bahawa dia merupakan individu yang meminta gambar lucah daripada wanita. Katanya, tindakan keji itu mungkin dilakukan pihak tidak bertanggungjawab yang menyamar sebagai dirinya.

# Saya tak akan kahwin dengan Zizan Razak
# Emma maembong menangis kerana Zizan
# Respon Zizan Razak isu gadis terengganu
# Zizan Razak langgan pelacur di luar negara