Kebencian Shiela Amzah terhadap Ayda Jebat


Kebencian Shiela Amzah terhadap Ayda Jebat - Perbalahan twitter antara artis Shila Amzah dan Ayda Jebat kini semakin menjadi-jadi dan hangat diperkatakan.

Sebenarnya bukanlah Shila Amzah membenci Ayda jebat, namun hanya merasa kurang senang. Aku saja je reka title macam tu, jangan salah faham yer.

Ketahui apa kisah sebenarnya..

shila amzah ayda jebat

Berpunca daripada perkataan muah ciked, penyanyi Shila Amzah meluahkan rasa kurang senang dengan perkataan tersebut seakan-akan ianya ditujukan khas kepada Ayda Jebat melalui akaun Twitter miliknya malah turut mendapat sokongan daripada peminatnya yang berkongsi perasaan yang sama.

Ekoran luahan rasa Shiela, ia mengundang komen balas bukan sahaja daripada peminatnya, malah turut mengundang reaksi kurang senang penyokong Ayda Jebat. Malah ada diantara mereka yang mengungkit kembali kisah Shila dengan video penyanyi tersebut putus cinta yang pernah viral sebelum ini.

Menurut kenyataan balas Ayda Jebat melalui portal Murai bertajuk Ayda Jebat - Shila Amzah bukan saingan saya, pelakon ini mengakui yang dia tidak mempunyai masalah dengan Shila malah turut akur bahawa Shila bukanlah saingan untuk dirinya kerana Shila sudah berjaya menempa kejayaan sendiri di peringkat antarabangsa.

Jika benar ada yang rasa kurang senang dengan perkara tersebut, seharusnya perkara itu didiamkan sahaja. - katanya..
Sejujurnya, saya sendiri tak kisah jika ada sesiapa pun mahu tweet mengenai perkara itu, saya pun tidak membahas perkara tersebut di Twitter tetapi ianya telah mengguris hati peminat-peminat saya,” kata Ayda lagi sambil menyatakan tidak mahu isu tersebut berlanjutan.

SEARCH TERM :
akaun twitter shila amzah
akaun twitter ayda jebat
shila amzah vs ayda jebat
kebencian shila amzah terhadap ayda jebat
perang twitter shila ayda
kisah cinta shila amzah ayda jebat