Kantoi seks - Penghantar pizza gadis bawah umur


Kantoi seks - Penghantar pizza gadis bawah umur - Kisah benar pengakuan penghantar pizza kantoi melakukan seks bersama gadis bawah umur ketika bertugas di Singapura.

Penghantar pizza tersebut tertarik pada gadis yang membuka pintu ketika dia menghantar pizza ke rumahnya. Terence Tan Yan Han kemudian membuat panggilan telefon ke rumahnya. Dia dan kanak-kanak perempuan berusia 13 tahun bertukar nombor telefon, dan dalam masa dua minggu, mereka mengadakan hubungan seks di sebuah hotel di Geylang.

Semalam, sebuah mahkamah daerah mengarahkan Tan menjalani hukuman satu tahun kerana melakukan hubungan seks dengan remaja bawah umur. Dia juga harus melaksanakan 80 jam khidmat masyarakat, dengan bon $ 5,000 bagi memastikan kelakuan baik beliau terjamin.

Walaupun mengetahui gadis itu di bawah umur 16 dan di bawah usia dewasa , beliau bertanya kepada remaja itu untuk mengadakan hubungan seks dengan dia dan gadis tersebut bersetuju.

Pada hari mereka berjumpa, dia menggunakan motosikal untuk menjemputn gadis itu dari sekolah menengah di Ang Mo Kio. Apabila mereka masuk ke hotel, beliau menyuruh gadis itu untuk memakai jaket untuk tidak kelihatan baju seragam sekolah.

Mereka mengadakan hubungan seks tanpa perlindungan. Gadis itu takut akan kehamilan dan mengirimkan pesanan teks, tetapi Tan mengatakan tiada apa-apa yang akan berlaku.

Gadis itu buat pengakuan pada seorang staf di sekolahnya. Kemudain ibunya telah dimaklumkan, dan ibunya membawa anaknya itu untuk membuat laporan polis.

Satu pemeriksaan perubatan dilakukan dan menunjukkan tidak ada tanda-tanda kehamilan. Peguam Tan Amarick Gill berkata kesalahan itu telah dilakukan di saat-saat kebodohan , dan bahawa Tan tidak mempunyai alasan lain dengan undang-undang.